sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Lenkiltä - from our walk


Aurinkoa ja sadetta, tai tihkua oikeastaan. Lämmintä. Senverran selkeää, että uskalsin ottaa kameran lenkille mukaan - ja muovipussin sitä varten varmuuden vuoksi. Kaatosateessa kastuisi taskussakin.
Has been sunny and a bit of rain today. Quite warm. Was clear enough for me to dare take the camera with us - and a plastic bag, just in case. If it would've rained properly the camera would've been wet even in my pocket.


Tietysti piti ottaa ryhmäkuvaa, kun kerrankin oli mahdollisuus. Tai siis pitkästä aikaa. Vielä on hiukan puita metsätöiden jäljiltä tien vierustalla, vaikka osa on haettu poiskin. Mutta mikäs kiire, kun nämä eivät kenenkään tiellä ole. Ja sainpahan siitä syyn ryhmäkuvan taustaksi.
Of course I had to take a group photo, too. Feels like a long time since the last ones. Some wood left beside the road from the woodwork last Spring. Got them as good background this time.


Mielestäni nämä puut ovat ihan kauniin näköisiäkin.
I think these woods are looking quite beautiful, too.


Pieni juomatauko pidettiin sopivassa paikkaa ja kyllä se maittoikin.
Little break for drinking some water in suitable place, and seemed to taste good.


Samalla tietysti ihailin naapuruston upeita pihoja, joita täällä on kyllä hienosti hoidettu. Saa ihan kateellinen välillä olla. =D Ihmiset ovat viitselijäitä ja kekselijäitä kun on kyse omista pihoista. Tykkään!
While walking I enjoyed all the beautiful gardens here in our neighbourhood. Lots of really nicely kept that I only can envy. =D People are inventive and hard-working when it comes to their own gardens. I like!

2 kommenttia:

scraygirl kirjoitti...

Lovely, wish I was there.

Don't envy other gardens yours is lovely.

Hugs and kisses

Minz kirjoitti...

SCRAYGIRL: I also wish you were here, many times! I love seeing other people's gardens. Can get some more ideas on my own from them, too. =D

Hugs and kisses back! <3