Täytyy ny tännekki laittaa kyselyy, et näkeeks ihmiset luannos välil jottai, mitä siäl ei oikeest ol, mut silti "selväste" onki?
Osu silmä tähä puunrunkoho, ja nii selvä miälikuva ittel tul, et ol kattottava lähemmi, et onks siin joku kolo, mist joku kurkkii.;)
Ei ol koloo, mut... Mitä SÄ täsä näät? Lisään tähä oman "piirroksen" myähemmi, mitä omat aivot täst tekivä...
EDIT 19:30
Olisisin nii miälelläni nähny täsä pöllön, mutta kyllähä se supikettu, pesukarhu, tai joku vastaava o. Mite ossuuki silmät ja nenu siaraimines ja suines JUST oikkioil kohril?
Ja täähä ei tarkot, et jos sä näät jottai muut, et se olisisis vääri. Jokane voi nährä niit omii juttui. Niinku pilvissäki. Jollekki sama juttu vaa näyttäytyy eri taval, ja kaik o oikkee! 💚



Minähän näen naamoja sun muita vaikka missä. Vastasin kysymykseesi jo FB:ssa ja jään odottamaan sinun näkemystäsi... Kivaa lauantai-iltaa!
VastaaPoistaLaitinki jo feissarihi mun version. ;) Tairetaa nährä aikaslail samal taval. <3 Upeet iltaa sinnekki - ja sul huamist reissupäivää!
PoistaNo pöllö kai sieltä kurkkii. Terveiset vaan Pöllölle :-).
VastaaPoistaMutta kuten totesit niin ei pöllö sittenkään !
Minä makoilen aina saunan lauteilla pitkin pituuttani ja samalla katselen katon laudotuksessa olevia oksan paikkoja ja niistä saa mielikuvituksella vaikka mitä aikaan :-).Eri päivinä eri asioita.Annetaan mielikuvituksen lentää.....
Mun iho ja kinttu rajottaa tota saunomist, ni se ov vaa harvinaist herkkuu. Vaatii isot esivalmistelut JA siv viäl paljo toimii jälkkeenkipäi, ni o sevverti isotöine homma, ettei iha viikoittainkaa viitti sitä vaivaa nährä. ;) Mut tosiaa, kaikellaissii lautakuvioitaki on kyl!
PoistaKiitos Minz ja Terhi 🥰
VastaaPoistaKyllähän siellä ihan selvästi jonkun kasvot näkyi jo ihan heti alussa, vähän oli kiukkuisen näköinen, mutta sitten kun Minz piirsi siihen oman näkemyksensä, niin jo vain muuttui lempeämmäksi.
Meillä on mäntypaneeleista, niitä ne kai on, tehty katto ja minä sitä usein katselen. Olen löytänyt sieltä monen rotuisia koiria ja monen laisia lintuja ja vaikka mitä. Ja se riippuu ihan siitä kummasta tuolista kattoa katselet, vai katseliko sitä aikaisemmin nyt jo pois viedyltä sohvalta.
Joulukalenterin "Joulupukki" on ystäväni vuosien takaa ja pitää tavallisesti mustaa baskeria/barettia (en tiedä kumpi se on). Tuolla kun Mursun kanssa mutkan kautta kauppareissulta kotiin ajelemme, on yhden hiekkatien laidassa iso kivi, jonka päällä on sammalta, ja se on aivan kuin tuon "Joulupukin" baskeri. Siitä otin kerran kuvankin ja lähetin hänelle.
Olen siis kuin Stansta, näin mitä milloin missäkin. MMM.
Joo, kyl niit kaikellaist näkee vähä joka paikas. Yks, mikä tul sun baskerist miälee, on mun lapsuure "hevone", eli ratsastuskivi. Se tuntu nii isolt, ja siin ol selväste pää- ja häntäpuali ja siin tosiaa ratsastelin harva se kesäpäivä (talvel se ol liija kylmä). Ku kävin näyttämäs meijä vanhaa asuinpaikkaa isännäl joskus, ni käyttii samal kattomas, et onks kivi viäl paikallas kans, ku sinne ol putkahrellu taloi ku siänii satteel ympäriis. Ja oliha se siäl, mettärreunas, niinku ennenki. MUT hurja, mite piän se ol! =D Heh! Viäläki näin kyl siin selkeeste sen, mitempäi ratsu kulkee.
Poista