Tuliha se sare, vaiks tuntu, et eilise roikotti. Muutama tippa sillon tällö. Yäl alko, aika ajoin kunnolki, ja ny tasasemmi. Iha hyvä saar noit kippoi ja keppui vet täyttee taas.
Märkkii olttii aamulenkij jälkke koiranki kans.
Hyvä ol saar pehmusteet turvaha eilä. Tällee sopivaste ku tulis vet läpi kesän, ni ei ne muutamat liija lämpimät päiväkkää nii pahalt tuntuisis. 😄


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti