28 kesäkuuta 2026

Eka kahviliina

Juu, ei menny yhtää suunnitelmam mukkaa tää kaffeliina. Pittää muuttaa vähä suunnitelmaa, et saisisis "kiinteemmä" liinan. Tää venyy ja vanuu joka paikkaha, eikä näyt kivalt. Keskuskuvioho oon tyytyväine, mut siin se.


Kokeilin jo purkaakki tätä, mut solmuhuha se menee. Saa nyssit olla, vaikken tätä kyl voi laskee "valmiiks". Jonku kukkapurki al... Nymmää toivov vaa, et lanka riittää viäl. Ei tähä menny ku piän kerä, et toivoo o.

Et mitäs sit keksisis? Voi, ku olisisisis joku valmis ohje, mist napat käyttöhö.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti