En olisisis ottanu puhelint aamulenkil mukkaa, jos olisisi ees tajunnu, et on sarekuurom mahrollisuus. Ei ollu puhelimel mittää suajaa, ku pitelin sitä vaa käres. Aatelle, et napsin makrokuvii. Mikä osottautu aika haasteelliseks, ku sevverti tuuli. Mut jottai silti tul kuvattuu.
Peurankello
Puna-apila
Kimalaisen "pylly" mesiangervos
Heinän kukinto
Ja sikku pääsin aamukiarrolt pihaa eestaas mennes sisäl, ni alkoki oikkee kunnol satamaha. Aurinko paisto, ja sato. Hah! Osuttii sit kummiski ulos just oikkiaan aikaan.




Makrikuvia on kivaa ottaa. Kaunis väri tuossa peurankellossa
VastaaPoistaTyyni sää helpottais ulkon kuvaamist makrol kyl. ;) Mut hurjam paljo o luannos noit pikkuruissii asioit, mink kauneure ikkäänku paremmi huamaa vast näis lähikuvis.
Poista