27 kesäkuuta 2026

Lorvikatarri

Kaik tuntuu etenevä NII hittaaste, et jotenki tuntuu oleva vaikeemp ja vaikeemp toimertuu kii jostai, ol se sit uut tai vanhaa tekemist. Vaiks siis ympäril olisisis vaiks kui ja paljo kaikellaist, mihi VOISIS tarttuu.


Pelkästäs valokuvii napsies tajuun, et "olisisis pitäny ottaa hanskat menoho mukkaa", ku noit ohrakkeit ja tiäs mitä rikkaruahoi löytyy joka paikast. Piikit om piikkei kummiski, eikä iha paljain käsin viitti kaikkeen mennä koskemaa, vaiks paljo heittelenki hanskoi poijes, ku tykkään tökkii sormet multaha.

Sauna ei erenny lainkkaa tänäpe. Tavaraa olisisis niim paljo, et ny täytyy vähä miättii, mihi niit uussii tarpeit, millä se rakennetaa sit laitetaa. Viitti kaikkee iha taivasallekkaa laittaa.

Oon kyl jaksanu availla ja sulkee kasvarin ovii/ luukkui, kastelut hoitaa nii kasvareis ku kasvilavois, ja terassie kukat. Mut kaik muut oj jääny. Ei ain jaksa, onneks ei ol pakkokaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti