28 kesäkuuta 2026

Makrokuvii enne saret

En olisisis ottanu puhelint aamulenkil mukkaa, jos olisisi ees tajunnu, et on sarekuurom mahrollisuus. Ei ollu puhelimel mittää suajaa, ku pitelin sitä vaa käres. Aatelle, et napsin makrokuvii. Mikä osottautu aika haasteelliseks, ku sevverti tuuli. Mut jottai silti tul kuvattuu.

Peurankello

Puna-apila

Kimalaisen "pylly" mesiangervos

Heinän kukinto

Ja sikku pääsin aamukiarrolt pihaa eestaas mennes sisäl, ni alkoki oikkee kunnol satamaha. Aurinko paisto, ja sato. Hah! Osuttii sit kummiski ulos just oikkiaan aikaan.

2 kommenttia:

  1. Makrikuvia on kivaa ottaa. Kaunis väri tuossa peurankellossa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tyyni sää helpottais ulkon kuvaamist makrol kyl. ;) Mut hurjam paljo o luannos noit pikkuruissii asioit, mink kauneure ikkäänku paremmi huamaa vast näis lähikuvis.

      Poista