En saanu ku YHRE kuvan, misä oikeest kuu näkkyy, vaiks taisin jottai viiskyt otost napat. Se vaa ol liija kaukan mun kameral. Ja sit kamera viäl "kehtas" piänenttää sen. Silmil kuu ol paljo isomp.
Tultti siis iltalenkilt pihal, ja näin, et kuu ol isona möllönä "vapaal" taivaal, eikä mettikön takan. Koira sisäl, ja mä palasin ulos takasi. Ja siällähä sit ol sisäl akkunas "joku" kurkkimas kuun kurkkijaaki. 😄
Otinki sit lähistön päivänkakkarast kuvaa, tällane "ilta-aurinko", ku aurinko ol jo menny vähä niinku "mailles". Koht ol nii hämärää jo, ettei kuvii olisisis ilma salamaa saanukkaa.


Onneksi et onnistunut tuon paremmin kuuta kuvaamaan :-)). Minä kun olen sen verran kuuhullu että jos tuo oli täysikuu niin parempi etten sitä kovin kauaa katsele. Minä olen muuten ihan hyvä nukkumaan , mutta täyden kuun aikaan.....se siitä :-).
VastaaPoistaMul ei itte asias ol hajuukaa, et mis vaihees toi kuu o. Nousemas täytee, tai piänenemäs, mut em mää ol huamannu, et se iha täyskää olisisis. Ol vaa nii ISON näköne, hah!
Poista