Vaiks rennommi tääl plokis kirjottelenki, enkä nii välit, mite kaik kirjakiälem mukkaa menee. Lauserakenteitte ja muitte puitteis, ni kyl mä silti pyrin, et kaik tyäjutut ja muut viralliset hommat menis kummiski sillee oikkee, ettei tulis mittää isomppaa sanomist mistää, keltää. Ja joo, TEEN myäs oikolukui, ja siks ehkä enemp joskus joku juttu, mikä vaa tulee vastaa, kolahtaa, aivoihi sattuu. 😏
Mä oon yleensä TOSI hyvä ohittamaha noi maksulliset päivitykset, sponsoroirut ja iha mainokset (en tiär mikä ero näil faces o, molemppii näkkee), mut just ehkä mun aivot jämähtää johonki epälookisuuksiin tai kummallisuuksiin, ku sellassii ossuu silmihi.
Klikkaa kuvaa, ni siit saa isomma (ainakin näi pöytäkoneel, luurin ruutu ny rajottaa joka tapaukses näit), ni ehkä joku toinenki huamaa täs jottai, mitä maksullises ilmotukses mum miälest ei kuuluisisis olla?
Toimiha ny nii, et sai mut "kiinnostumaha", muttei kyl klikkaamaa lisätiatoo, eikä varsinkaa men mainostajan sivuil...
Huamaan viäläki puristelevani päätä tätä ajatelles. Hah!

Hah hah - kolmas on saanut joukkoonsa neljännen. Vanha sanonta, "ei kahta kolmannetta", muuttuu siis muotoon "ei kolmea neljättä". Että mitäkö horisen?
VastaaPoistaVihta, vasta, vista ja nyt vielä sitten vitsakin juhannussaunaan 😂😂😂
Olenhan kertonut VISTAn tarinan? Kun en muista, kerron uudelleen.
A-noppi oli lähtöisin VASTA -alueelta, eli Pohjois-Karjalasta. Muutti nuorena tyttönä Isolle Kirkolle, jossa käytetään VIHTAA.
Meni siellä sitten yleiseen saunaan, maksoi maksun ja muisti, että niin, hän haluaa... nuori tyttö meni sekaisin sanoissaan ja pyysi VISTAn.
Hän sitä meille usein itse kertoi ja me kun yhdessä saunoimme, on perheessämme käytössämme VISTA, ei vasta eikä vihta.
Mursu on siis vastan käyttäjä, minä ja Poika vihdan käyttäjiä.
Mummu olisi varmaan käyttänyt vitsaa, jos ei olisi käyttänyt siitä nimeä Koivuniemen herra.
Mutta että MAINOKSESSA! Puristelen päätä kanssasi!
Ja kerron myöhemmin, mikä minut sai taannoin kiristelemään hampaitani "kyllä pitäisi minun olla oikolukemassa tiedotteet" - vaikka kirjoitusvirheitä teenkin
Niinpä muute! Miksei se voisisis olla vasta ja vista? Tai vihta ja vahta - näät olis just mun suuhun (ja päähän) sopivii "varanimityksii", jollei sitä oikkiaa saa päähä.
PoistaNiinku sekoon ain paikoistki: Vantaa-Vaasa, Kuusankoski-Kuusamo, Jäkärlä-Jyrkkälä... Vaiks viäl en ol sentäs vappun toivottanu hyvää juhannust, niinku sisko-rakkaani jossaikohti tek, eikä ekaks itte huamannu siin mittää kummallist. ;) Ihmettel vaa, miks kaik purskaht nauruhu. <3
Nykyisin näkee noita virheitä sanomalehtien nettisivuilla, ym. Onko liian kiire vai mikä lie syynä.
VastaaPoistaEi kiristä minun hermoja, tulee niitä vahingossa itsellekin.
Joskus kun lukee omia blogitekstejä jälkikäteen, saa itsekseen ihmetellä, miten noin kirjoitin lauseen, tms.
Minulla menee sekaisin varis ja harakka, vaikka ne ovat erilaiset nimet. Pitää aina miettiä hetken, että harakka on mustavalkoinen.
Omas vapaa-ajas ja rennos kirjotukses ei virheet ol mittää pahoi juttui. Artikkeleis ja uutisis JA mainoksis orottais kyl, et JOKU niit oikolukis, ees vähä, ettei tulis isoi mokii, mikkä menee monie silmil. ;)
Poista