Tosa aikasemmi turhautusisi siihe "kone"lankaha, mikä men iha hurjaan solmuhu käytettäes, ja virkkuu jäi siihe. Miätin ja miätin. Onks joku, mink läpitte lankat sais, etteivä menis kiärteel? Ei sellast oikkee saa, varsinkaa näi lemmikkitaloures, ku menos pyärii koira ja kissat. Koht o koko koti "koristeltu" lankal, ku se jää jonku häntähä tai johonki kii... Juu, ei!
Simmää kokeilin piänel erillisel keräl, mihi vaa pyäritän noi molemmat lankat yhtaikaa. Ja SE toimi! Eli jatkan sit näi. Saa nährä, mite pitkäl noist ekoist "palloist" pääsee, ni pystyy vähä niitte uusie palloje kokkoo paremmi miättimähä sit. Mut ny ei enää men lankat solmuhu. Vaiks iha samaa lankaa onki.
Väri om muute oikeeste sellane neonvihree, ku näyttää mun ruurul aikaslaise keltaselt. Em meinannu illal raaskii jättää tätä tyät keske, mut pakkoha se ol, ku ol taas aikane herätys tänäpe. 😁

Näppärä keinot keksii !!
VastaaPoistaKiva nähdä mitä saat tuosta aikaan :-).
Pirteää perjantaita !
Tää lanka tuattii mul toiveel, et sais niit "kaffetablettei", ni pakkoha se jottai on keksii, ettei tarttis palauttaa rullii koskemattomina takasi. ;)
PoistaTavaroitte siivoomist talousrakennuksest jatketaa, peräkärrin isäntä kävi eilä illal hakemas lainaan. Saaraa tavarat jäteasemal. Siin täv viikollopun puuhat, et kiitos pirteystoivotuksest! <3
Puuhakast ja kekseliäst viikolloppuu!